07/03/2004

Respecto polo medio… tamén en campaña

Unha vez máis asistimos á total falta de respecto polo noso patrimonio natural por parte dos mesmos de sempre coa excusa de publicitar a un candidato, que semella bastante descoñecido dado o esforzo realizado polos obreiros do partido en pegar e repegar cartaces do mesmo por toda a contorna e nos lugares máis insospeitados e, ás veces, máis desafortunados.

Dende o PP de Xinzo téñennos acostumados á lamentable práctica de caracterizar ás nosas árbores cos diferentes caretos dos sucesivos candidatos a ocupar postos en tódalas administracións existentes. Esta agresión debería ser impedida polos responsables do partido con instruccións claras neste senso ós grupos de pega-cartaces que envían a realizar estas labouras.

foto1 foto2 foto3 foto4

Filed under: En destaque