18/11/2009

Pérez Bouza anuncia unha campaña do BNG da Limia para demandar a imediata apertura da estación de ITV de Xinzo

O responsábel comarcal do BNG na Limia, Xosé Manuel Pérez Bouza, anunciou esta mañá que o BNG vai iniciar unha campaña na comarca para demandar a imediata apertura da estación da Inspección Técnica de Vehículos (ITV) situada en Xinzo de Limia e rematada desde hai tempo pero aínda pendente da súa posta en marcha.

Pérez Bouza engadiu que tamén “procederemos á recollida de sinaturas na comarca e á presentación de mocións nos diferentes concellos e, se no prazo de 15 días, esta estación permanece aínda pechada, levaremos a cabo unha ampla mobilización social para reclamar a súa apertura canto antes”.

O BNG da comarca impulsou a estación de ITV en Xinzo para dar servizo á comarca

O responsábel comarcal do BNG lembrou que foi o BNG da Limia quen impulsou a necesidade de ubicar en Xinzo unha estación de ITV dado o importante volumen de vehículos, especialmente de maquinaria agrícola, coa que conta esta comarca. “Foi a Consellaría de Industria do anterior Goberno na Xunta, rexida polo BNG, quen chegou a un acordo coa empresa Supervisión e Control para construir esta infraestrutura”.

Pérez Bouza explica que Xinzo foi así unha das beneficiadas no reparto de novas  estacións de ITV na Galiza e que tiña que abrir as súas portas en setembro pasado, así estaba comprometido. Porén, a día de hoxe “e a pesar de que o edificio está rematado, segue pendente da súa posta en marcha”.

Xosé Manuel Pérez Bouza responsabiliza á actual Consellaría de Industria da Xunta porque está a retrasar o proceso de apertura en lugar de axilizalo.