02/12/2009

Concentración para esixir a apertura imediata da ITV

20091202-capa

O desleixo, abandono e caos reinantes na Xunta do PP abranguen a todas as materias e a todas as consellarías. Logo de máis de tres meses rematada e totalmente equipada a Estación da ITV que a anterior Consellaría de Industria, xestionada polo BNG, instalou no Parque Empresarial de Xinzo segue pechada porque lle falta un papel!!! A administración do Partido Popular e do incompetente Presidente Feijóo tardan máis en arranxar un papel que o que o BNG tardou en construila.

Para esixir que este servizo entre en funcionamento XA! celebraremos unha CONCENTRACIÓN-MANIFESTACIÓN con vehículos ás súas portas este sábado, 5 de decembro, ás 17:00h. Acode e trae o teu coche, trator, moto,…!!!

Filed under: Axenda,En destaque