10/10/2010

Crónica da despedida de Isaac Vila da Alcaldía

20101010-capa

No pleno deste sábado o xa ex-alcalde, Isaac Vila, confirmou a súa renuncia á Alcaldía a sete meses das eleccións municipais. Foi un pleno corto que escenificou a división existente no PP, con Alfonso Patricio ausente e Yolanda Díaz entrando sola no Salón de Plenos, e no que a oposición non tivo a oportunidade de tomar a palabra.

Isaac fixo un discurso breve e saíu, por segunda vez, da Alcaldía sen rematar o mandato nesta ocasión expulsado polos seus. Agora ábrese unha etapa de transición que rematará nas eleccións e na que, se o luns sae ben o resto da “Operación Chavelleiro”, teremos un novo Alcalde totalmente deslexitimado para gobernar, á fronte dun grupo de goberno dividido e sen apoio dos veciños nin dos militantes do seu (?) partido.

Desde o BNG seguiremos a traballar por defender os intereses das veciñas e veciños de Xinzo que son, ao final, os máis prexudicados por esta manobra de asalto á Alcaldía executada ás presas, con aleivosía e sen pensar neles. A nosa planificación non vai mudar e o vindeiro mes de maio estaremos en disposición de presentarnos diante dos cidadáns de Xinzo cos deberes feitos e cunha proposta de candidato a alcaldía e de goberno diametralmente oposta á que presentará un PP que instrumentaliza as institucións de todos para o seu propio beneficio sin pensar nunca nos intereses do pobo.