11/06/2011

Malas expectativas para os veciños e veciñas de Xinzo

20110611-capa

Na toma de posesión do novo alcalde viviuse un feito insólito e bochornoso na historia democrática do Concello de Xinzo. Logo de ser nomeado, o candidato do PP, Antonio Pérez, dirixiu un patético discurso aos congregados na sala no que non anunciou nin unha sola medida de goberno, nin deu a máis lixeira pincelada de por onde ten pensado que discorra a vida municipal nos vindeiros catro anos. Mais ben ao contrario, Antonio Pérez, un señor sen proxecto, movido pola súa mala conciencia e facendo bo o dito latino do “excusatio non petita, acusatio manifesta” o único que aproveitou foi para atacar á oposición e tentar xustificar as súas propias carencias democráticas internas como cabeza de lista dunha candidatura devaluada, de terceira división, cun partido roto en anacos como así o atestigua a propia composición da nova corporación.

No BNG, como líderes da oposición, faremos unha laboura intensa encamiñada a defender aos veciños e veciñas de Xinzo, non aos censados de última hora que logo de apoiar ao candidato popular marcharán de novo para os seus concellos e vixiaremos moi de preto as accións do goberno para denunciar as desfeitas, que seguramente se van producir, e tentar paliar na medida das nosas posibilidades as consecuencias das mesmas, como fixemos nos pasados catro anos.